Årets Nyhet ,.

Publicerat 2011-07-28 09:14:33
Inatt drömde jag att jag var världens svin på en restaurang där maten spilldes med flit över bordet, vattnet ner på golvet, klet hit & dit & begäran av putsning av mina skor. & Robin bara skrattade åt mig - ni vet, skrattade som i you-go-girl. Vi kunde inte varit värre gäster iallafall - tur att det bara var en dröm - något säger mig att vi brukar sköta oss lite bättre i verkligheten iallafall :)

God morgon på er förresten ! Hoppas ni överlever den härliga sommaren precis som jag även om jag igår var tillbaka på jobbet efter 4 veckors slappande. Det var ganska skönt att få komma tillbaka till de gamla rutinerna dock & höstens första pass gick ändå ganska fort.

Jag tror jag har missat årets nyhet här på bloggen förresten .. Ledsen för det !
Den 18 augusti 2011 har jag nämligen mitt sista pass på ICA . Då slutar jag - finito som man brukar säga ! Anledningen till detta är för att jag ska börja jobba på gym istället :) Hur många tror att detta kan passa mig bra - upp med en hand ! Jag tror jag kommer trivas som fisken i vattnet . Så kort & gott har jag 23 dagar kvar (dagar - inte arbetsdagar) på ICA innan jag sätter fötterna i musklernas värld på riktigt. På så sätt får jag mer tid till att tänka på träningen & ändå göra saker vid sidan om eftersom detta då är en 70% tjänst :) Skönt va ? Mer bloggning om träning & kost utlovas också !

Nej, nu kurrar magen, men jag tänkte ta mig en lat runda innan frukost. Kroppen är fortfarande stel så det är dags att väcka den till liv. Ha en härlig dag allihopa !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!