Breakfast Virgin,.

Publicerat 2011-07-14 06:03:37
Jag skulle egentligen sitta här vid köksbordet & smaska fin frulle med svär-syster om en stund. Ett långbord av skinka, ost, grönsaker & tusentals frukter som ståtligt visade upp sin charm. Vi skulle äta tills vi bokstavligt rullade fram & uppleva himmelriket som så många andra monar.
Istället sitter jag här, dock med mitt ägg & snart första-gången-provade davosgröt, men ingenting slår ett mysigt sällskap & god mat.
Fast jag missar den av a good cause & det är just av den enkla anledningen att jag ska köra på bilskolan idag. De ringde igår eftermiddag & sa att det blivit en ledig tid så jag roffade snabbt åt mig den. Nu ska vi göra stan osäkart igen - & om jag älskar det !
Kram !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!