MatDagbok.

Publicerat 2011-07-18 06:36:10
God morgon !
Körlektion idag igen, vilket förklarar den tidiga morgonen.
Jag tänkte slänga upp gårdagens mat & dagens frukost - det var nästan lite längesen det var mat i bloggen, haha.
Sen åker jag - vi hörs senare under dagen :) Planerna är oklara, mer än att kroppen ska få slita lite efter dagens bullar ! Kram !
Jag vet inte varför frukosten blev så mesig igår .. 3 finn-crisp med makrill, ost & ägg + 1 kiwi vid sidan om.
En massa grönsaker med kyckling & hemmagjord kesella-chili-sås.
Ugnsbakad lax med grönsaker & blomkålsmos. En ganska kalori-fattig dag - tur att bullarna vägde upp med råge senare på kvällen !
En ägg smörgås & 1 helt päron (jag brukar ju annars bara äta halva frukter som ni vet :) )

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!