Regnets Barn ,.

Publicerat 2011-07-22 09:26:17
God morgon !

Regnar det hos er också ? Här fullkomligt öser det ner. Inte mig emot dock - jag är regnets barn. Fullkomligt älskar det ! Därför var det inga problem att trots lite regndroppar ge sig ut på en runda imorse. Visserligen blev den inte lika lång - runt 4 km - men det räckte för idag.

När jag kom in blev det god frukost & nu väntar gymmet nästa ! Sen är det freeeeeedag & jag ska bara njuta. Börjar jobba på onsdag igen så detta blir min sista semester helg. Robin har tagit ledigt måndag-tisdag också så att vi får långledigt tillsammans :)

Katterna måste matas & hunden rastas - sen sticker jag iväg ! Ha en bra förmiddag !

Photoprogrammet på telefonen fungerar bra på vissa bilder - men så fort det är någon gul/orange färg i bilden så blir det kasst !
Leverpastej & keso/ägg-röra på hembakt bröd. 1 sharonfrukt till detta :) Mumma !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!