Underbara Ni.

Publicerat 2011-07-17 09:40:39
God morgon !

Åh, jösses - vi var hemma strax efter halv 2 inatt - men lika pigg är jag för det ! Klockan 7 imorse spärrades mina ögon upp & jag trodde att vi minst fått 10 timmars sömn. Men ja, klockan var 7 som sagt & det var bara att somna om för att få sina minst 7 timmars sömn .. Klockan 9 sitter jag nu här igen & tittar argt ut på vädret; regn. Suck.

Igår kväll var vi som sagt hemma hos Karin & Kristoffer på middag - vilken underbar kväll ! Den sista timmen gick energin helt ur mig, men det var inte så konstigt efter hög koncentration under vår spelkväll . Jag & Karin lät såklart killarna tro att dom vann - vi är helt enkelt bättre förlorare ! De hade ett jätte roligt Trival Persuit spel som bara handlade om kändisar, Hollywood, musik etc & det var många bra frågor ! Sen blev det Yatzy - ett spel som vi levde på nere i Australien . På tal om Au, så hade de köpt ett vin som hette Down Under - rött som smakade otroligt gott ! Det blir till att köpa nästa gång vi går förbi gröna skylten.
Mest fascinerad var jag av maten; det finns inga ord ! Jag var tvungen att ta bilder såklart - så de får förklara allt. Tack för en underbar kväll ! Tacksamheten svämmar över att vi fick träffat er !

Idag blir det nog inga många barn gjorda (säger man inte så?), men något ska man väl kunna hitta på. Jag väntar mest på att mamma ska komma hem så att jag kan få köra lite - så håll er ifrån vägarna är mitt bästa tips idag ! Kram !

Fläskfilé i kantarellsås med ris & sallad. Otroooligt gott !
Goa gänget !
Fantastisk efterrätt ! Frusen cheesecake som jag måste ha receptet på ! Så fort jag lagt vantarna på det så slänger jag upp det - alla borde få njuta av den här kakan !
Titta vad vi såg idag ... !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!