Update.

Publicerat 2011-07-16 15:37:39
Åh, kroppen värker gott när jag idag körde extra hårt på löprundan (att vila 3 dagar från löpningen är inte riktigt min melodi...) & efter frukost körde vi ett gympass för att tänja på musklerna lite extra.
När kroppen var igång åkte jag & Robin förbi mormor, tvättade bilen, handlade lite, åkte hem för lunch & sen har vi legat framför tvn i två timmar - helt slut !
Ikväll blir det mysmiddag hemma hos Karin & Kristoffer - då kan det vara bra att ha vilat innan :)
Uppdatering á la trött tjej. Ha en bra kväll !

Allmänt // 1 kommentarer




Chawo

Hej! Det är design auktion hos mig.

Startbudet börjar på 50kr.



Kolla gärna in om du intresserad av en ny bloggdesign.

Puss & ha det bra!

2011-07-17 17:06:46 http://chawo.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!