.. And I'm Food-Addicted.

Publicerat 2011-06-09 07:33:30
God morgon fröknar & killar !

Jag sitter fortfarande här med mitt munsår, men nu är det en skorpa som täcker upp hela högersidan av läppen istället. Vidrigt. Att man kan få något så äckligt utan att be om det. Det borde vara förbjudet ! Vet ni vad det värsta är ? Att jag försöker verkligen få Robin att få det genom att pussas som en lite chihuhua, men det gåååår bara inte ! Han klarar sig ! Så jag har gett upp & väntar bara ut tiden nu. Vidrigt, som sagt. Usch. Fy, vad äckligt. Okej, jag är klar.

Igår var jag i full gång från 6:45 på morgonen till 22:30. Det ni ! Det blev löpning på morgonen, jobb till 20 & sen upp en trappa för att köra gym med Sandra. Vi körde för det mesta överkropp, & en magövning på slutet som gav mig kramp. Jag har alltid sagt det; att träna med Sandra är som att träna med överste på ett militärläger; svettigt & det sista du får göra är att pausa. Men jag antar att det är bra i sig. Annars står man ju bara där & tänker på hur många knäppa killar det finns här i världen. Titta fram i spegeln & träna är en hälsning från mig & alla andra tjejer i världen. Tack.

Idag kommer det väl hända minst lika mycket antar jag. Först ska jag med mamma in på ett litet event i Göteborg. Mindre roligt event dock, men ibland behöver man varandras stöd & det är där jag kommer in i bilden - jag är helt enkelt världens bästa dotter. Sen ska jag se om jag kanske kan åka hem & ta en löprunda, för gymma ska man inte göra 2 dagar i sträck - det vet ni va ? Man kan ju köra olika muskelgrupper, men jag tycker om bortförklaringar. Klockan 5 i eftermiddag sitter jag i skolbänken igen; då är det bilskolan som gäller. Till halv 7. Där tog planerna slut.

Jag hör av mig under dagen goingar ! Så länge bjuder jag på ett par bilder - matfanatiker som jag är !

Någon som inte testat Kosmos vid Domkyrkan här i Göteborg ? Åh, deras luncher är att dö för ! Men bara GI-salladerna som ni ser här nedan. Resten kan ni kirra hemma. (kirra=fixa. bonne-talesätt)
Kyckling Gi-Sallad med paprikasås. Sååå gott !
På vägen hem (ja, jag ligger kanske i sängen) så hittade jag den här broschyren utanför Stadium. Nu har jag lurat med syster & det här väntar i höst !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!