Bara Massa Mat. Hela Tiden.

Publicerat 2011-06-04 06:57:22
God morgon !

Idag är det tidig morgon som gäller. Det var stängning för min del igår så jag var inte hemma & i säng förrän vid 23:30 & upp klockan 6. Det kommer kännas senare.
8-18 jobbar jag idag, vilket betyder att jag får en skön hemmakväll & förhoppningsvis lite kvällssol att njuta av. Kaffe på balkongen låter som en plan !
Jag tycker för övrigt alltid att jag hamnar ur balans de dagar jag jobbar 8-18. Det blir först frukost hemma & sen en andra på jobbet, sen lunch & sen middag. Känns som att jag äter hela tiden - speciellt mackor, eftersom det är det som serveras på jobbet. Jaja , dagens i-landsproblem vill man ju inte ta tag i nu - nu är det dags att dra upp smilbanden & ta jobbet med storm. Vi hörs senare !

Hur kunde jag glömma att ta ställa fram kaffekoppen ? Illa ! Knäckemacka med ägg & kaviar var längesen - favorit i repris skulle jag vilja tillägga !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!