Endorfinerna Springer Ikapp.

Publicerat 2011-06-27 17:55:34
Hej på er !

Det är ingen nådig start jag gav min kropp idag efter att ha varit både soff-, säng- & golvliggandes i lite mer än 1 vecka. Till mitt försvar kan jag bara säga att detta inte riktigt varit min grej & det bara är så - därav starten;

1) Hyffsat lugn 4,5 km runda imorse. Varken löpning eller jogg - något mitt emellan helt enkelt. 28 minuter tog den.
2) Överkropp på friskis - 35 minuter intensiv träning innan jag var tvungen att rusa till nästa aktivitet;
3) 1 timmes beachvolleyboll med syster ! Det här var absolut en fröjd för kroppen & endorfinerna sprang runt som tokar i kroppen på mig. Jag har ändå spelat beach ett tag, men syster har tränat med skolan 2 gånger innan; trots detta så var det oerhört jämt & hon var en grym motspelare ! Nästa gång kommer bli snart.

När jag kom hem var klockan strax efter halv 4 & det var dags för lunch (...). Det blev sesampanerade lax- och torskbitar & sallad till. Jag blev väl inte mätt, men såg det mer som ett litet mellanmål innan jag hugger tag i middagen lite senare. Middagen framför lunchen i alla lägen, säger jag bara.

För tillfället håller jag på att baka bröd & sen blir det en promenad i solen innan den springer ner bakom horisonten. Imorgon väntar roliga saker, så vi får väl se när jag lyckas somna ikväll :) Kram på er !

Lax- och torsktärningar panerade i sesamfrön, sallad & kesella med örtsalt. Mums !

Träning // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!