Förlåt Till Er Som Hoppats På Sol.

Publicerat 2011-06-06 08:56:46
God morgon på er friskisar !

Idag har kroppen sagt till att jag kanske borde känna efter lite hur den mår genom att kasta ut en grotesk början till munsår. Usch, vad det kliar ! På med ANTI så har vi tagit död på den parasiten.

Först & främst måste jag be om ursäkt till alla er som hade hoppats på sol idag; jag är ledig förstår ni - så det blir molnigt med ett eventuellt inslag av regn. Blixtrar kan också förekomma. Vädermannen tycker nämligen inte om mig, jag vet inte riktigt vad jag har gjort ..

Igår försökte jag ringa min gamle farmor för att se om jag & Robban kunde åka förbi där idag (planering ! hon bor utanför jordens yta ungefär), men där vart det inget svar så våra planer gick i krasch. Nu vet jag inte vad vi ska göra, men jag tänker då inte bara sitta hemma. Det blir nog träning ikväll & lägenheten kan behöva en eventuell genomröjare. Ja, det blev lite planer ändå.

Nu ska det ut & löpas innan regnet drar in över landet ! Kram !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!