Hjälper Nubbe Mot Halsont ?

Publicerat 2011-06-24 11:54:44
Syns det att jag varit uppe mesta delen av de 5-6 senaste nätterna ? Det känns kan jag ju lova. Jag har sovit & varit vaken i ett hela dagarna & på nätterna har det varit hostan som hållt mig vaken. Åh, vad det är synd om mig, haha. Det är en förklaring till bloggandet iallafall :)

Med en grön näsa & 'inrökta-Berit-85' så ska jag nu iallafall tillbringa denna midsommar med mamma, mormor, syster & hennes pojkvän. Planerna var egentligen att jag & Robin skulle ner till hans kompis i Helsingborg & stanna där tills imorgon ; men den planen känns ganska långt borta. Robin fick istället åka ner själv & kommer hem imorgon. Hjälper nubbe mot halsont förresten ? Vi testar. Annars är jag long gone efter ett par stycken iallafall - det funkar lika bra.

Ha en underbar midsommar allihopa - & vad förväntade ni er ? Det är klart det inte är sol på midsommar ;) Kram !


Allmänt // 1 kommentarer




halsont

Nubbe kan nog funka för vissa.

men det finns sundare tips.

2011-10-25 19:40:00 http://www.halsont-tips.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!