Hungrig Som En Varg.

Publicerat 2011-06-17 11:14:45
Hej !

Det blev en väldigt sen frukost idag. Dels för att jag inte var hungrig, dels för att jag hade annat att fixa med innan jag kunde sätta mig ner & slappna av. Men hur mycket man än måste hinna med innan frukost, så borde det inte gå mer eller mindre än 1 timme innan du får i dig någonting. Idag blev det kanske 2 timmar istället ...

Idag var det sovmorgon för min del. Första gången vaknade jag strax innan 7 av att Robin skulle gå, sen somnade jag om tusen gånger innan jag bestämde mig för att gå upp strax efter 8:30. Det blev ingen morgon runda för mig idag; min hals är tjockare än alla amerikaner. Det gör inte ont, men jag vill inte bli sjuk lagom till kalas & midsommar tack.

Jobbet väntar idag mellan 13-19 & när jag kommer hem så har vi besök från Oslo/Malaga/Helsingborg; Robins resande kompis ska sätta sitt pack här över helgen. Han är super trevlig - det enda som oroar mig är att någon då kommer att uppmuntra Robins kassa humor .. Resten kan ni ju räkna ut.

Nu ska det lackas naglar, borstas hår, sminkas & allt annat utseende inräknat, sen bär det av mot work. Regnet hänger i luften, trots detta så vill jag så gärna cykla. Vi får se hur det slutar ..Ha en bra dag !

Kaffe, äggmacka & messmör smörgås. Fil med frukt vid sidan om.
Cultura yoghurt, banan, färska hallon, psyllium. linfrön, frusna hallon/blåbär, kanel & valnötter.

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!