Hur Många Efterrätter Får Man Äta ?

Publicerat 2011-06-01 08:40:51
Grrh, jag blir så grinig när jag inte får min springrunda, men ibland måste man ju 'lyssna på kroppen' som det så fint heter. Imorse kände jag mig lite täppt i näsan & halsen gnällde en bit. Så det blev vila.

Igår hade jag & Robban en mysmiddag med grillat, stor sallad & rotfrukter i ugn. Så himla gott ! Efterrätt nummer 1 blev jordgubbar & grädde , efterrätt nummer 2 blev en 'topp' på en ostfralla när Nutti & Leif kom förbi på kaffe. & en massa ost såklart, haha ! Är du också en sån som hyvlar ost i mängder när den ändå står där på bordet ? Jag kan inte låta bli !

Idag ska det jobbas mellan 10-20 & sen är det student middag som gäller. Vi kommer lite senare, men bättre sent än aldrig - då slipper jag krångla med tiden på jobbet . Det var längesen jag hade mina fötter på jobbet - först nästan 2 veckor ledigt på grund av bilskola & Tylösand, sen 4 dagar ledigt nu när vi var i Stockholm & mina 2 lediga dagar i början av veckan. Ganska gott , men nu börjar det allt klia lite i kroppen ! Tanken på att jag är ledig hela juli ger mig spasmer.

Nu ska jag käka upp frukosten, dricka koppen & sen bege mig ! Ha en super dag !

Det ser inte gott ut, men var delicious ! Röran längst upp till höger är gjord på kesella, vitkål, morötter, några droppar citron & örtsalt.
Smulad fetaost i sallad ser så otroligt gott ut !
Behöver jag säga något alls ?

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!