Man Vinner Bara En Gång , Sa Hon

Publicerat 2011-06-14 11:11:39
Först vill jag börja med att skänka en tanke till 2 byggarbetare här i världen. Ni förstår, tvärs över vår gata så finns det en kyrka. På kyrkan finns det vissa delar av plåt. Ibland måste plåten uppenbarligen lagas. Det ska den göras idag. 2 arbetare finns på plats & hamrar på för fullt. På himlen syns ett kolsvart moln. May God be with them, för att skämta till det lite.

Imorse kände jag att jag egentligen skulle ha vilat från löprundan, men jag har en liten person i mig som kallas för Fru Enveten & när jag då redan igår kväll bestämde mig för att snöra på mig skorna idag så blev det så helt enkelt.

Igår fyllde Robins farmor år - vi behöver inte skriva ut ålder här på bloggen tycker jag. Jag börjar är ju närmre 30 än 20 nu - det behöver vi inte heller ta upp.
Hursomhelst så var det gottig mat & efterätt som gällde hemma hos henne & mannen sin. Det var en trevlig kväll & vi hade köpt blommor, choklad & en trisslott som ett litet grattis. Jag hade en kund en gång som sa att man vinner bara stor-kovan en gång i sitt liv på triss. Nu hoppas jag innerligt att det inte var den lotten jag gav bort, men en liten vinst får gärna vara gömd :)

Nu ska jag ta mig in till Frölunda Torg & småtitta på lite saker. Dock ser jag redan fram emot min lunch som blir en repris från igår - det var gudamat på högsta nivå ! Kram !

Fil + irörd-sylt är nog det godaste som finns !
Jag är helt klart förälskad i Robin. & messmör. Försöker komma på en kombination där man kan använda både och, men det går mindre bra. Robin hatar messmör.

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!