MatInspiration On The Go.

Publicerat 2011-06-18 10:50:58
Här sitter jag & verkligen petar på tangenterna. Naglarna är rosenröda & glänser som vilken sjö som helst. Andra lagret ska strax läggas på, men först tänkte jag slänga upp de här 3 matbilderna. Enjoy & vi hörs kanske inatt eller imorgon; Matilda firar sin födelsedag ikväll & då ska jag minsann inte sitta med mobilen ;) Ha en go kväll !
Hur kan NÅGON tycka om keso-kaka ? Jag måste ha gjort något fel, för den var inte god för 5 ören. Bättre lycka nästa gång antar jag !
Istället fick det bli varma hallon, blåbär & jordgubbar, med 1 hackat färskt plommon, yoghurt, sylt & honung on top ! DÄR snackar vi gott !
Frukosten imorse. Jag var dock så hungrig att det slank ner en knäckemacka vid sidan om också. Är man inte mätt så är man inte !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!