Midsommarmat I Mängder.

Publicerat 2011-06-24 21:44:23
Tycker ni det är konstigt om jag bloggar en midsommar kväll ? Det tycker inte jag. Jag är trött & seg, men vilken otrolig dag det har varit - mysdag á la familia ! Men mycket roligt tar kraft också - speciellt när en av aktiviteterna idag innebar en tennismatch mot mamma. Trots halsen & hosta så kan jag inte stoppa mitt sug för träning. Jag var liksom tvungen - man ska ju lyssna på sin kropp, inte sant ? ..

Här får ni lite bilder från dagen - oredigerade. Jag brukar ju försöka fixa till bilderna lite grann iallafall, men så här på kvällen vill jag bara tillfredställa era små ögon & sen somna i min mjuka säng. Hade Robin sovit hemma så hade det varit grädden på moset - men jag få slå hammaren i huvudet & somna till ljudet av snoret i näsan. Nästan lika bra.

Ha en fortsatt bra kväll !


Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!