Spring , Sa Jag .

Publicerat 2011-06-16 08:51:28
God morgon !

7:10 var jag uppe idag & halv 8 var skorna på & löprundan igång. Jag vilade både tisdag & onsdag pga födelsedagsfirande & ja, igår var jag helt enkelt inte på humör :) Men inget ont som inte för något gott med sig; igår blev det kolhydratsladdning på hög nivå vilket resulterade i en härlig runda imorse - härligt !

Om 25 minuter ska jag ta mitt pick & pack till gymmet - smöra med kroppen lite & sen bege mig till körskolan. 13:15 är det Risk 1 som gäller - till klockan 16:45. Ja, ett par timmar alltså ..

Nu är det dags för nästa ansträngning; gymmet väntar & vikterna ska få kastas åt höger & vänster - härligt !

Ha en bra dag !

Det var längesen jag hade banan i frukosten, men idag kände jag för en favorit i repris. Antar att dietandet från AU har satt sig lite på tvären vad gäller vissa saker; då åt jag bla inte banan. Men det är bara att skala & hacka - för oj, vad gott det är !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!