Världens Bästa Mormor.

Publicerat 2011-06-30 18:09:44
Hallo !

Igår lämnade jag lilla Kullavik för att hälsa på & sova över hemma hos mormor. På så sätt kunde Robin & vår australiensiske vän få tid att sitta ner & snacka lite & även njuta av en heldag på Marstrand. Mormor kom dock inte hem förrän strax innan halv 4, så jag underhöll mig själv med GT, en bra bok & en fancy lunch.

Vädret har varit underbart & igår kväll satt jag & denna pigga 83-åring ute & lyxade till det med brak middag. Åh, så gott det var - magen vidgades gånger 5. Mums !

Tog mig även en springtur imorse & fick känna på en drömrunda. Jag hade ingen aning om vart jag skulle springa så jag bara sprang i 40 minuter innan benen tog mig hem. Lovely !
Nu ska vi äta om en stund & det vankas potatisgratäng + grillat. Stor sallad på det & livet leker :) Ha en bra kväll allihopa ! Kram !

Hemgjord rödbetssallad + köttbullar på hembakt bröd.

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!