Bamse-Frukost Deluxe

Publicerat 2011-03-30 08:35:09
God morgon !

Här sitter jag & avnjuter en bamse-frukost för att börja min dag på bästa möjliga sätt & kunna hålla igång hela långa dagen. Ni förstår, ett 10-timmarspass väntar mig i jobbväg idag, så det är lika bra att ladda från början, inte sant ?

Igår kväll lagade jag en jätte god middag som jag tänkte slänga upp 'receptet' på - inte mycket till recept just för att det var så enkelt, men men .. Ni får även en bild på frukosten som jag har framför mig - enjoy ! Nu säger jag snart adios för mina steg pekar redan mot bussen ! Kram på er & ha en bra dag !

Kycklingfiléer
Ris
Sallad
Tomat-Basilika Creme Fraiche
Grädde
Mjölk
Salt
Peppar
Lök
Chili
Pressad vitlök

And that's it ! Blanda, blanda, koka, koka ! You know the rest :) !



Recept // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!