En Man Som Kan

Publicerat 2011-05-23 07:21:02
God morgon på er !

Den här helgen har bestått av ångbastu med eucalyptus, utomhuspool, bastu, tre-rätters, bubbelpool, bubbel, Leif's Lounge, hotellfrukost & helkroppsmassage. Det låter inte helt fel va ? Vi hade 2 underbara dagar i Tylösand - det var avkoppling på max nivå. Tack för denna mysiga resa !

Från en sak till en annan; vet ni vad det bästa i hela världen är ? En man som kan laga mat. & då menar jag inte en man som vet hur man grillar (detta är bara ett stort plus!) utan en karl som vet hur man sätter på ugnen & kan skämma bort sin tjej genom magen. Igår när jag kom hem från 9-timmars jobb (jag hade cyklat till jobbet - dock inte räknat med ÖS regn när jag åkte hem = dränkt katt) så känner jag lukten av något fruktansvärt gott & jag ser lampan lysa från ugnen. Det blev världens godaste kyckling i grädd- & ädelostsås. Vem har världens bästa husband om inte jag !

Nu ska vi se om det kanske kan bli några bilder här , sen blir det promenad för min del. Ha en bra förmiddag !


Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!