En Sån Där Dag.

Publicerat 2011-05-03 21:35:18
Okej, knappt något bloggande idag, men så här har dagen sett ut i helhet:
Det snöade när jag vaknade ................ nämnde jag att även här så är det MAJ-MÅNAD ?
... så jag orkade inte gå till affären utan levde på skåpmat .... (rullen som ni ser är en tortilla fylld med bregott-havssalt, ost, gurka & örtsalt - godare blir det inte..! Faktiskt)
Så jag har målat, surfat & fått sålt min kamera.
Mycket vettig dag, men såna får man ha ibland också :) Sen har jag tagit vara på de få minutrarna när vi hade sol - då blev det en runda på 8 km - sen vart det moln igen. Robin frågade också om jag hade fått pluggat något idag. Inga kommentarer.

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!