Fruktsallad Till Frukost

Publicerat 2011-05-18 08:42:57
God morgon !

Jag har varit vaken sen 7 idag - slå den om ni kan ! Meningen var att jag & mamma skulle ner till Falkenberg & Varberg, men även planer kan ändras ;) Så nu åker jag iväg till jobbet för att se om jag kan få bukt med några saker. Det blir cykel & gratis motion - sånt gillar vi ju ! På vägen får jag tänka ut något roligt att göra idag ... Några förslag ?



Haha, visst ser bilden äcklig ut ? Men det var gott iallafall ! Det ni ser är resterna av fruktsalladen från gårdagens frukost tillsammans med linfrön, psyllium, valnötter, kanel & kokosflingor nerkladdat i lite keso & fil. Vid sidan om är också ett osynligt ägg !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!