Fullt Ös Medvetslös

Publicerat 2011-05-12 06:17:41
God morgon !
Idag är jag uppe tidigt igen & har inte en tanke på att sakta ner tempot tills klockan slår strax efter 19 ikväll. Det är nämligen jobb som gäller till klockan 15 & sen ska jag raka vägen till teorin på bilskolan för att sitta där till klockan 18:30 - fullt ös medvetslös ! Cykeln till & från jobbet har jag redan planerat in, så det blir en snabb lunch när jag kommer tillbaka hit hem igen för sen går bussen. Kanske en favorit i repris med min älskade kasslerlåda ? Gissa om den var god !
Nu blir det en kaffekick till hjärnan & sen rullas det iväg ! Ha en bra dag & tänk på att vi hinner se solen flera gånger framåt sommaren :) Kram !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!