Glöm Inte Att Njuta Också

Publicerat 2011-05-10 08:38:11
GOD MORGON !

Idag kommer bli en bra dag - det känns i hela kroppen !
När jag först vaknade vid 7.30 så kände jag att det behövdes lite extra sömn så jag slöt ögonen & vaknade upp vid 8.15 istället. Nu är jag redo !

Så vad ska vi göra idag ? Dagen ska iallafall börja med springelispring & antagligen fortsätta med matte en liten stund. Nästa plan är att åka in till stan för att träffa lillasyster. Kanske kan jag få in lite cykling & träning härimellan ?

Igår fick jag köpt lite nya blommor & Mat-Hilda var som sagt här på middag. Jag glömde ta bild på henne & hennes tillhörande brunhet men maten hann jag med såklart. Dessa bilderna kommer upp sen när jag sitter vid rätt dator :)

Njut nu av solen idag ! Massor ! Kram

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!