Historical Moment.

Publicerat 2011-05-03 15:02:19
Hittade ett minneskort sprängfyllt med bilder från Australien. Mitt samvete sa till mig att vänta till Robin kommer hem så att vi kan kolla tillsammans - men den barnsliga nyfikenheten gav vika & jag bläddra igenom 1 av 10-15 mappar. This is what I found ...



För er som aldrig varit mitt ute i ingenstans och vandrat runt på en ö utanför Australien kallad: Tangalooma. När ni kommer en bit in på stigen så låg det alltså grenar som täckte vägen. Tjejen i mig talade om att detta var mans-göra & Robin fick agera muskelman & bana väg för sin prinsessa. När han burit undan dessa stora stockar så var vägen klar & vi kunde åter igen fortsätta vår promenad bland ormar & spindlar. & jag vet; man är knäpp i bonken om man ger sig ut i en skog som liknar Sveriges tätaste i ett land som är känt för sina djur. Men ja, såna är vi.

Australien // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!