Kan Man Aldrig Vänta För Länge ?

Publicerat 2011-05-26 08:44:47
God morgon !

Ni vet hur det är med morgonrutiner; dom finns bara där & det är inte ofta man ändrar på dom, för varför ändra på något som redan fungerar så otroligt bra ?
Mina morgonrutiner inkluderar en löprunda/promenad & en variant på frukost som jag säkert stick to i 3 månader innan hag byter. Just nu är frukosten den samma varenda morgon. Jag är helt fast helt enkelt ! Hade ni satt tänderna i det här brödet (som ni hittar receptet på nedan!) så hade ni förstått varför.

I helgen åker jag & syster till Hufvudstaden. Då är det hotellfrukost som gäller istället; det är ju inte fy skam det heller, haha ! Vi ska shoppa, mysa & träna på den lyxiga fitness-anläggningen som vi har på hotellet. Åh, vad vi ska gotta oss - & jag längtar så.

Men först är det 2 jobb dagar som ska bli avklarade ! Idag är det 5 timmar + bilskolan & imorgon är det 6 timmar, mellan 13-19. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge ! Kram !


Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!