Knuttar, bilar & två cykelnördar.

Publicerat 2011-05-02 09:40:46
God morgon, god morgon, god morgon !

En seghet har lagt sig över kroppen efter de 2 mil jag & Robin cyklade ihop igår. Vi har blivit riktiga cykel-nördar tror jag - cyklar omvägar bara för att, ler när solen lägger sig på plats i ansiktet & säger efter varje kilometer hur mycket vi älskar våra nya cyklar.

Igår cyklade vi till en bilutställning där vi träffade Robins pappa, hans syster & hennes pojkvän. Min första bilutställning skulle jag vilja säga, & visst var det lite häftigt att höra allt brummande, känna korv-lukten i näsan & kisa med ögonen mot de bländande fordonen.

När vi kom hem var det lasagne-dags & mamma kom över med en himla massa presenter från hennes utflykt till Danmark. Det var varmt välkommet & det ena blocket har redan blivit en början till en egen kokbok med fin-fina recept :)

Planerna idag är inte många; åka till stan en stund, kanske baka & plantera & plugg, plugg, plugg.

Vad ska ni göra idag ? Någon mer som är ledig kanske ?


2 block, 1 'ägg-kokare', pepparblandning, curry, oregano, rör-spaghetti (goooott!), fullkornsspaghetti, sparris, basilika & avokadoolja ! Tack mamma !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!