Konstiga Idéer I Hemmet

Publicerat 2011-05-10 17:48:06
Ibland (läs: ganska ofta) så kommer jag hem eller in i ett rum & får se att skåp, luckor eller dörrar står öppna. Är det riktigt illa så är det varmt i köket & jag ser att spisen inte blivit avstängd. Nu har vi till och med fått sätta en timer på kaffekokaren. Ja, ni förstår. & om det inte är jag så är det ju den andra halvan i detta hushållet. Ingen nämnd ingen klämd.
Tänkte nu bara ge er en liten bild på hur det kan se ut - som när denna personen bestämmer sig för att visa alla besökare insidan av vår garderob.
Är det någon mer som har fått tilldelat ansvaret att stänga där hemma ?

Allmänt // 1 kommentarer




Susanne

Du blir inte tilldelad ansvaret dotter - du TAR ansvaret (förlåt andra goa´ hälften...:)

Kramar <3

2011-05-10 18:41:28



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!