Proud Bike-Owner.

Publicerat 2011-05-01 11:47:34
Hej !
Nu är både påsken & Valborg över & det känns som om alla är lite trötta på mat & alkohol för tillfället - am I right ?
Vi spenderade kvällen hos Sandra igår & det var en trött Malin som kom & gick. Jag & Robin hade varit igång hela dagen & vet ni vad vi gjorde ? VI KÖPTE CYKLAR ! Äntligen, säger jag bara. Invigningen bar av mot Särö där vi pumpade däcken & njöt av solen.
Men de senaste dagarna har också bestått av ett visst bröllop. Så fint !
Jag slänger upp lite bilder för nu ska vi på bilutställning. Jag vet, he's getting into me..
Ha en bra dag !
2 stycke cyklar i ett bagageutrymme. Hur fick vi plats ?
2 stycke fina cyklar står utanför. Robins till vänster & min till höger.
Ny majblomma sitter uppe på dörren !
Haha, titta på den lilla ungen till höger ! Hon ser fundersam, äcklad & avundsjuk ut på samma gång.
I told you so. Man ska äta saker med skalet på !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!