Sån Är Jag

Publicerat 2011-05-19 14:28:27
Jag tror inte att det är meningen att jag ska vara stark. Det är inte meningen att jag ska vara en kvinnlig kopia av Karl Alfred, bamse eller den tossiga Pippi Longstocking. Idag skulle det vara invigning på friskis i Göteborg, men när jag kommer dit är det fortfarande en massa bankande, sågande, dånande & huvudvärks-relaterade ljud på översta våningen. & helt tomt. Sa jag att det var helt tomt ? Nej, tack. Då klarar jag mig. Istället åkte jag & lekte Kissie i solariumet på Valhalla. Imorgon tar vi ju de stora kliven mot TYLÖSAND SPA HOTELL nere i Halmstad, & då vill jag inte blända alla med min vita kropp.

Nu har jag precis ätit kassler sallad med quinoa & mackor (vad ÄR DET MED MIG & mackor ? ). Disken är också gjord & tvätten snurrar. Jag saknar Robin så att jag spricker & sitter & tänker ut någon elak plan på hur jag ska få hem honom. Jag har gått igenom elefant-attack, schimpanskrig & maffia-tillslag. Men jag kan inte bestämma mig. Det är så jobbigt att sakna bara - tiden går ju om inte annat väldigt långsamt. Kanske skulle man ringa upp karln & starta världens bråk över lämnad disk eller nåt - vem saknar någon efter det ? Hrm ...

Bäst att jag tar mig i kragen & gör någonting tills klockan slår 4 & det är dags att bege sig mot bilskolan. Fick hem en ny bok idag - det hade ju varit något !

Ps. Bara så ni vet så är jag inte träningslös - jag sprang faktiskt imorse ! Jag saknar bara muskler. Och är blek. Så jag ser ut som ett vitt skelett ungefär.

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!