Världens Bästa Start !

Publicerat 2011-05-04 13:51:12
Nu är det dags att återfå energin ! Jag har varit fruktansvärt trög de senaste dagarna utan att jag vet vad det beror på. Visserligen har jag både cyklat & sprungit ganska långa sträckor, & att ladda med glass efter kanske inte är det bästa ... Om en stund åker jag iväg till gymmet & ska styrketräna en stund. Det har jag inte gjort på länge - återkommer med hur det gick.
Imorse var jag & mamma på Heaven 23 & åt frukost - goooooott ! Är man i Göteborg så är det ett måste att äta frukost där. Du är bokstavligt talat i himmelriket ...
Ikväll fyller Robins mammas kille år så vi ska dit lite senare. Vi får höras senare helt enkelt ! Ha en bra dag !
Älskade mamma !


Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!