Världens Bästa Syster + Hufvudstaden .

Publicerat 2011-05-30 21:52:48
Här kommer många av bilderna från Stockholm ! Jag har verkligen rensat ur mobilen & då är vi inte ens uppe i hälften; syster har ju lika många hon ... Men vi börjar här iallafall så tar vi hennes bilder en annan dag :)
Färdgodis !
Vi hade ju inte hört om Stockholm Marathon - men där var det, precis utanför hotellet !
När vi hade tränat på kvällen så var vi inte direkt hungriga så vi gick ut för att hitta ''något lätt''. Men efter en längre promenad kurrade magarna & det slutade med thai-buffé !
Min vackra syster !
Efterätt !
Jag berättade för Louise att vi hade Gröna Lund på andra sidan; inget svar. Sen utbrister hon "TITTA, GRÖNA LUND!!" ... Ibland undrar man.
Här inne gjorde vi all shopping såklart !
På morgonpromenaden så regnade det lite. Men bara dugg, så det var ingen mardröm.
Resten av shoppingen gjordes här inne ..
Vi traskade förbi mitt & Robin's anniversary hotell; Grand.
Åh, herregud. Bara tanken gör mig mätt.
På den här våningen bodde vi; 'lite finare, lite bättre'.
Louise fick smaka på den godaste varma chokladen i världen. Chocolate on a stick !
Hon fick en rosa grisdräkt. Fast nu är jag avundsjuk . Här sitter jag i schletna mysbyxor & hoodtröja.
Gatu-kille. Otroligt grym !
Fina du !
Det syns inte på bilden, men här värkte fötterna som mest. Gissa hur skönt det var att sätta sig ? Som en tant ungefär.

Resor // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!