Extra Morgon ,.

Publicerat 2011-10-01 06:29:27
God morgon på er ! Idag är jag uppe med tuppen igen - extra morgon ni vet !
Jag sitter & surplar i mig mitt gröna te med en härligt gul citronskiva som ligger & skvallpar på toppen. Mums !

Idag är det utbildning på Friskis som gäller. 9.30-17 är det sagt & samma tid gäller för vanligt jobb imorgon också. Det är min helg & först igår insåg jag att jag inte haft en hel ledig helg sedan jag började där. Det gör mig ingenting eftersom jag trivs som en fisk i djupaste vatten - men nästa helg ska bli skönt att få helt oplanerad.

Igår jobbade jag 6.30-10, åkte iväg på lite hemligheter & sen kom jag tillbaka för att jobba 16.30-19.30. Kom lite tidigare till det sista passet - så hann jag träna också :) Jag vet inte vad som har hänt med mig - men löpningen har försvunnit helt. Puts väck ! Jag tar hellre promenader på morgonen istället & ja, jag har nog aldrig varit en kvällslöperska. Konstigt. Det kommer väl tillbaka antar jag :) eller hoppas ! Jag tänker inte tvinga fram lusten ;)

Nej, nu får jag väl röra på påkarna, slänga i mig teet & ta mig ut ! Snart är ju snön här så det kan vara gott att inte dra fram isdubbarna än :)

Kram till er alla från oss alla !

Allmänt // 1 kommentarer




Marie - En fotograferande hundtoka

Jobbar du som friskvårdare eller så???. ja det är ljuvligt väder ute idag. Ohh så mycket fina stickade tröjor nu, jag ser bara fint nu känns det som, behöver skygglappar, haha

2011-10-01 17:03:37 http://myflowergirl.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!