Världens Bästa Farmor ,.

Publicerat 2011-10-12 09:17:45
God morgon !

Snacka om att vakna på fel sida - ni killar skulle aldrig förstå, men det var som att ha PMS ggr 75. Jag blev alltså ledsen under min morgonpromenad - för att det blåste motvind ? Ja, ni kan ju försöka ge er in på tjejvärlden iallafall. Ledsen för vind, jösses ...
Men det har blivit lite bättre & jag ska nog klara av att jobba till 7 ikväll. Idag väntar 3 timmar förtimmarsjobb i Frölunda, sen åker jag till Askim för möte ang lite projekt innan jag åker tillbaka till Frölunda & kör resterande timmar där. Jag har aldrig jobbat i Frölunda - bara tränat där - så detta blir nytt för mig :) Kul !

Igår besökte jag farmor som bor utanför Borås - vilken jätte mysig dag ! Det var nästan 1 års sen (!!) sen vi sågs sist & det var en hel del att prata om :) Jag lovade att komma tillbaka snart - nu kan jag ju köra själv, haha !

Bilder kommer här & sen måste jag kila :) Ha en härlig dag !

Gulliga farmor ! Jag älskar hur hon bor ! Så mysigt !
& lilla Tilda - farmors toy-pudel :)


Allmänt // 1 kommentarer




Marie

Ibland kan det lilla göra att man tappar orken, men ack så trevligt hos farmor =D



kramar

2011-10-12 12:37:06 http://myflowergirl.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!