Bokmässan Med Räkor ,.

Publicerat 2011-09-23 09:12:43
God morgon !

Idag har det varit hit & dit med just det där goda med den här morgonen, men det börjar arta sig. Jag känner att jag måste iväg & träna, rensa tankarna, ge benen vad de tål & bara få en liten jag-stund i stan. Sätta mig på ett fik, läsa & bara vara tills jag börjar jobba vid 2. Skönt !

Löning idag hörrni & i helgen kanske det blir ett & annat besök till bokmässan ? Det är lite roligt att titta på alla författare/kändisar som kommer dit. Jag vet att Guillou (surprise!), Pernilla Wahlgren & Dolph Lundgren kommer dit för att signera. Sistnämnda får jag nog gå & dreggla själv över - Robin får väl stanna hos Pernilla :)

Nu får jag nog packa väskan & ge mig av ! Ha en skön dag !

Underbara lunch on the run igår. Har varit sugen på räksallad så otroligt länge & den här satt som handen i handsken - fast i magen :)

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!