Dagens Blogg-Tips ,.

Publicerat 2011-09-16 07:23:08
Måste passa på att tipsa om en underbart söt blogg som drivs av AliceAugusta. Otroligt fina bilder & inspiration till tusen ! Grym tjej ! Klicka på bilden för att komma till hennes blogg :)



"Jag heter varken Alice eller Augusta, men det gör min dator och min externa hårddisk. Jag heter däremot Josefin, är 23 år gammal och bor, sedan juni i år, tillsammans med min sambo (och man to be) i Helsingborg.

Och vad jag gör? Massor! Men den här bloggen handlar om träning, styrketräning, löpning, matlagning, ekologi, receptexperiment och toppas av ren och skär svettlycka!

Jag svarar på alla kommentarer i kommentarsfältet under respektive inlägg, så saknar ni svar på er fråga - läs där!"


Träning // 1 kommentarer




Josefin

Åh vad glad jag blev när jag såg det här! Tack superdupermegamycket! (:

2011-09-17 22:52:01 http://aliceaugusta.shapemeup.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!