Goda , Goda , Kvällsmål ,.

Publicerat 2011-09-20 08:51:45
God morgon !

Varför känns det som att livet går i ett just nu ? Jag har inte bara satt mig ner & andats ut på länge för så fort jag kommer hem så är det iväg till nästa grej - men det är så härligt ! Nu har jag ingenting planerat till helgen (förutom 4 timmars jobb på lördag förmiddagen) & inget ska planeras - än iallafall :) En härlig andas-ut helg ska det bli innan vi sätter igång på måndag igen !

Snart ska jag ta mitt pick & pack & bege mig mot bilskolan för att sen åka hem, äta & packa på 30 minuter & sen bege mig mot jobbet. Planen är att det ska bli spinning ikväll efter jobbet - annars blir det gymmet.

Ikväll efter detta väntar denna goda uppenbarelse & med det säger jag tack & hej - vi hörs senare :)

Hemmagjort valnöts- & aprikosbröd toppat med keso- & avokadoblandning + lite örtsalt on top - mums !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!