Hipp, hipp ,.

Publicerat 2011-09-01 08:55:47
Idag är ingen vanlig dag för det är Robban's födelsedag ! Hurra, hurra, hurra !

Vilket betyder att jag varit upp sen klockan 6 för att gratta födelsedagsbarnet, han fick sina presenter & sen har det varit fullt ös med att baka tårta & äta frukost on the side. Tror att den här tårtan blir över förväntan för min del - trodde nämligen att jag skulle misslyckas redan på steg 1, men allting verkar ju hålla ihop .. ?

Nu ska jag iväg för en körlektion & sen blir det storstädning. Dumt att vänta till sista minuten kanske ..
Hinner jag så blir det träning någonstans - hade hellre kört ett pass idag & vilat imorgon, men vi får väl se vad kroppen säger :)

Ha en bra dag som alltid :)

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!