Inte Sommar - Höst ! ,.

Publicerat 2011-09-21 06:28:11
God morgon !

Nu ÄR det höst - jag struntar i om det inte gått under ett visst gradantal på nätterna, att solen lyser ibland & att man inte bytt jacka än - nu får ha vilka ursäkter ni vill för att få ha sommar ett tag till, men NU ÄR DET HÖST.
Klockan är en bit över 6 & det är kolsvart ute. Te't står på bordet & en extra filt runt kroppen verkar som en bra idé.
Under tiden jag kokar mitt ägg passar jag på att skriva något som ska efterlikna ett snabbt litet inlägg :)

Hur har ni haft det ? För min del har det varit mycket jobb det senaste & som sagt går allt i ett, men det är bara bra; det är så tråkigt att sitta & inte ha något att göra !

Idag är det dags för Göteborgs-körning - jag & en annan elev skall alltså sätta skräck i Göteborg tillsammans med våran stackars lärare. 2,5 h är lektionen & det är skönt att ha den gjord så här på morgonen så att resten av dagen är tom sen - bra ! Får se om det ev blir träning - det var snack om kalas också för någon av Robins mycket avlägsna släktingar - det står också på agendan.

Nu kokar ägget snart sönder ! Ha en skön dag & njut av livet :)

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!