Ola Lauritzon & Ulrika Davidsson ,.

Publicerat 2011-09-25 12:01:08
Snart ska jag & syster ge oss in till stan & in i löne-ruschen ! Men är man tjej så är man & måste man shoppa så måste man, haha :)

Bokmässan igår var jätte mysig ! Mysig kanske är fel ord, men jag som aldrig varit på bokmässan förut trodde inte att det skulle vara SÅ MYCKET FOLK ! Det är en härlig stämning & en himla massa montrar - jätte härligt ! 3 böcker fick jag med mg hem + 1 bok som var signerad av Ola Lauritzon & Ulrika Davidsson - det är lite roligt att ha här hemma i köket :)

Som sagt - shopping står på dagslistan & sen ikväll funderar jag på att göra någon härlig gryta. Det ÄR ju trots allt höst nu :) Något mustigt recept på lut kanske ?

Ha en skön söndag - & tänk på att söndagar inte är tråkigt - det blir vad man gör det till !


Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!