Bra Dagar ,.

Publicerat 2012-08-07 07:11:37
God morgon på er ! 
 
Imorse blev det vila - mina ben värker från både det ena & det andra. Hur kommer det sig att jag alltid får träningsvärk när jag kör mina benpass? Kanske borde slänga in ett till & få det till att bli mer regelbundet .. ? 
Igår ringde klockan vid 4:30 (jag vaknade av mig själv 4:28 ?) & 4:45 var jag ute i spåret. Otroligt tyst & skönt, men vad förväntade jag mig egentligen? 
6:30 började jag jobbet - fullt ös medvetslös & när klockan slog 3 visste jag inte vart dagen tagit vägen. Direkt hem & in till stan för att lämna av lite saker innan jag åkte direkt till gymmet & körde 1 hs lugnt pass med Becca & Mia innan vi sprang in på jympan. Sen var jag TRÖTT & NÖJD
 
Idag öppnar vi senare så jag går inte hemifrån förrän vid 8:30, men det fick ändå bli vila. Det är rätt mörkt på himlen så jag hoppas på att det kanske håller upp när jag går till färjan .. Träningskläderna åker med för säkerhetsskull om jag får ett nytt träningsinfall !
 
Ha en skön dag!
 
En perfekt gröt med det perfekta tillbehöret gör att jag än en gång måste placera gröten som nummer 1 & mackan åker ner ett steg.

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!