Det Skulle Ju Vilas ,.

Publicerat 2012-01-09 10:50:18
God morgon!

Den här helgen har blivit allt utom lugn, på något konstigt sätt. För det har inte hänt speciellt mycket, så jag får väl tillägga lugn as in utifrån träningsperspektiv. I fredags är jag ganska säker på att jag var ute & sprang. 8,5 ? Visst var det så ? Sen på lördagen så var det släktfika & gym på eftermiddagen. Mina muskler höll på att ge upp, jag blev helt slut efter bara några set. Skönt var det iaf! Sen igår sprang jag bort till Särö, vilket också blev dryga 8,5 km. Det här löparsuget är så otroligt skönt, fast idag sa benen ifrån. Att vakna med möra ben är både skönt & segt. Det blev varken promenad eller löprunda imorse utan bara en lång stund i sängen.

Det är jobb som väntar idag. 12-20, & sen en träff + promenad med Sandra i stan. Vi ska ta oss en väg runt om alla affärer - så finns det inga chanser för att denna runda blir shopping istället :)

Ha en skön dag!

Träning // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!