The Best Way Is The Only Way ,.

Publicerat 2012-01-14 16:35:25
Hej på er!

Gårdagen var inte alls rolig; hemska saker som hände. Dock tog jag mig 2 löprundor - en på 5 km & en på 7,5 km - för att rensa tankarna. Så träningen fick jag ändå.
Det där med träning är bra för många saker som vi alla veta - men när det kommer till tänka-tänka, ja, då ska man nog ge sig ut & andas lite frisk luft.

Imorse ringde klockan vid 7 & jag visste att det var dags för jobb. Jag satte klockan någon timme tidigare för att hinna ta mig ut en stund, men snooze knappen övertalade mig att stanna i sängen den tiden istället. Halv 10 befann jag mig på jobbet följt av lite styrketräning - kroppen är helt slut nu med mycket fokus på axlar & rygg - gott!

Ikväll är det gäster som väntar så nu är det nog dags att sätta igång med lite förberedelser.

Ha en skön lördag kväll!

Någon som möööjligtvis kan gissa vad det blir?

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!