Världens Bästa Nyhet ,.

Publicerat 2012-01-21 19:02:03
God kväll på er !

Jag har de största nyheterna på länge: Vi ska flytta till Stockholm! Yes, bye, bye Göteborg - nu är det dags att testa en ny stad. Det tog mig ganska lång tid innan jag förstod vad som väntade, men nu pirrar kroppen av förväntan & lite, lite oro för att inte hitta jobb - men sånt löser sig på vägen, eller hur? :)

Dagen idag har bestått av just det: jobbletande. Den fick dock börja med en runda på 8,5 km (missade precis snön!) & mys frukost med goda smörgåsar & FitnessMagazine (Note till mig själv: avbeställ alla prenumationer!). Så hela dagen har spenderats framför datorn & tvn när det var Sverige-Polen. Om jag känner mig slö? Yes. Men måste man så måste man :)

Nu står köttfärslimpan i ugnen & potatis studsar i kastrullen. Gott med lite vettig mat !

Ha en skön lördagskväll.

Lunch: stenungsbakat bröd med ost+gurk  & lax+avokado+örtsalt - mums!

Kost // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!