Big Day ,.

Publicerat 2012-07-17 08:24:33
God morgon! 
 
Åh, vad skönt jag sov inatt. Det var nästan löjligt. Jag har en lång & stor kudde som fick agera myskompis & som jag låg slingrad runt hela natten, haha. 
Mamma & Flisen (lillasyster) hämtade upp mig efter jobbet & tillbringade kvällen hos mig. Det var mysigt & tjejkvällar får man aldrig nog av. Så mycket kärlek i 3 flickor. 
Vi åt indisk gryta (jag vet, ni måste få receptet; så otroligt, otroligt gott & enklare + billigare mat får man leta efter) och myste framför tvn.
 
Idag är det annat som gäller; vi har miljöinspektion på jobbet så jag sitter här & tänker igenom allt så att inget blir glömt. Jag gillar när saker händer, & detta är lite spännande :) Lång men bra dag gissar jag på!
 
Nu får ni ha en bra dag, jag måste kila. 
 

Allmänt // 1 kommentarer




Becka

haha. det där med kudden känner jag igen från en viss film vi sett? ;)

2012-07-17 09:17:05 http://kaifighter.blogg.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!