Gröt-Müsli & Långa Dagar ,.

Publicerat 2012-07-27 09:19:44
God morgon!
 
Klockan 6 ringde klockan imorse - klockan 7 slutade jag snooza. Det var skönt & jag tror jag hann drömma 3 olika drömmar under den timmen.
När jag väl klivit upp så drog jag snabbt på mig löparkläderna för att inte hinna ångra mig. Ni vet hur man ibland vaknar & är lite stel, men att det blir bättre sen? När jag vaknar med den känslan så blir det lätt att jag mesar & inte ger mig ut - vid såna här tillfällen får man sluta tänka helt & bara gör't. 
 
När jag kom insåg jag att det är dags att fylla upp kylskåp, skafferi & frys snart; jag hade ingen frukost. Mackor, men inget pålägg, mjölk & sylt med inga flingor, vatten men ingen gröt - men så hittade jag lite musli & tänkte att 'det här kan man kanske göra gröt på'. & mycket riktigt; det gick bra & var riktigt gott - men jag missade saltet. Gott var det iallafall att muslin hade lite solrosfrön i - mums! 
 
Det blir jobb idag igen, men sen är jag ledig i helgen & hela nästa vecka. Ska bli lite gott att ha semester igen - nu hoppas jag bara på fint väder! 10:30-19:30 idag - lite friskvård på det & sen går resten av dagen som på räls.
 
Ha en skön dag allihopa & njut av solen! 
 
Gröt-musli med bär & mjölk.
 
Min & Rebeccas fikastund igår. Inte mycket slår en jobbdag med den här lyxen & att få sitta oförskämt länge i solen. 

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!