Hejja Mamma ,.

Publicerat 2012-07-02 10:46:35
Fullt ös medvetslös kallar jag det här. Körde ett FitnessCamp pass igår & upptäckte muskler som jag aldrig trodde jag skulle behöva använda mig av. Grymt pepp & pass!
När jag kom hem stod grillen i lågor & salladen på bordet - det gäller att tajma bra är mitt tips för dagen.

Nu på morgonen blev det ingen löpning, men en desto roligare stund med mammorna på Mamma Camp på Plikta i Slottis. Ett par riktiga kämpar var det som flåsade & kämpade medan jag satt på rumpan & antecknade. 
 
Idag blir det senare träning & lite shopping med fru Shopping, syster. Vi ska gå & dra i något köpcenter & bara vara. Jag är trött, mör & kroppen värker skönt. Sitter även & funderar på vad jag ska göra med mina 2 semesterveckor som är kvar, samt den i augusti. Funderar lite på Stockholm nu till helgen eller nästa. Denna helgen flyttar jag ju, så nästa hade kanske passat bättre. 
 
Dags att ta tag i livet - ha en bra dag & ta vara på dagen!
 

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!