Min Älskade Challe ,.

Publicerat 2012-07-26 07:36:02
Jag vet inte om det är PMS, livskris, tidigt klimakterie, för mycket jobb eller ren kärlek för igår när syster kom för att hämta Challe så kändes allting så himla tomt efter. Jag vet helt ensam. Inget tassande, ingen som hoppade (lyftes) upp i sängen & 'gömda' ben på mattan. Men ingen Charlie. Samma känsla uppstod när jag vaknade upp imorse & insåg att jag inte skulle få gå på promenad med min kärlek. 
Han har ju alltid bott hos mamma - men efter 2 nätter så känns det som om jag inte kan klara mig utan den lille rackarn. Nu jobbar jag idag & imorgon - men sen får det här diskuteras - jag måste ha tillbaka min livskamrat.
 
MEN GOD MORGON! Jag har precis kommit in från en runda i slottis & ska snart sticka till jobbet. Jobbar 9-19 idag - många timmar men med bra sällskap. Förhoppningsvis kommer familjen på kaffe & sen kommer Rebecca 12:30 :) 
 
Ha en skön dag allihopa!
 
Fina, fina. 

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!