Träningsidioter ,.

Publicerat 2012-06-17 16:41:59
Jag trodde aldrig att jag skulle skriva det här; men ni människor måste sluta träna!
Ni träningsnarkomaner som bara lyfter tungt, sliter på era muskler & skriker ut hur grymma ni är på gymmet. Eller ni löparidioter som springer tills benen näst intill trillar av, backe upp & backe ner - tills ni bokstavligen inte orkar mer. Jag blir så trött på er. & till råga på allt så skryter ni om det i Sveriges alla träningsbloggar!
Tror ni inte att vi vill läsa om något annat någon gång?! Det finns faktiskt fler saker i livet att skriva om. Svälten i Afrika till exempel. Eller oljeutsläpp hit & dit. Vita tigrar. Pandor. Krig. Huuur mycket som helst - pick a topic!
Men neeeej, 90% av alla bloggar måste skriva om hur skööönt det var att springa en runda, träna en stund eller äta sunt. Vi bryr oss inte, förstår ni det? WE-DONT-CARE. Ha det.

Pust.. Det var skönt att få lätta på tankarna. Speciellt när man är sjuk & inte kan göra något av det där underdagar själv.

Allmänt // 1 kommentarer




Sandra

Haha vafan, din blogg handlar väl typ 90% av kost och träning knäppgök?

2012-06-18 11:52:42



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!