Enjoy VIP-Kväll

Publicerat 2012-05-05 11:45:47
God morgon tänkte jag säga, men jag insåg snabbt att det bara är jag som valt att ta en mer än lugn morgon.
7 vaknade jag första gången & då tvingade jag mig till att somna om, dels för att det blev en sen kväll igår & lär bli en ännu senare kväll ikväll. Vissa helger har man bara såna dagar :) 9:30 gick jag upp & avslutade frukosten vid 11. Färska frallor fick tummen upp idag - jag gillar egentligen inte att trycka i mig bröd på morgonen, men idag kändes det helt rätt.

Igår var vi på Enjoy VIP-kväll. Det blev 3-rätters & en stand-up show med Magnus Härenstam. En trevlig kväll !
Ikväll är det Friskis&Svettis party med unknown destination - vi har helt enkelt bara fått ledtrådar om var vi ska äta & vart vi ska tillbringa resten av kvällen. Vi har våra aningar, men vi inte for sure.

Eftersom min kropp nu krävt 2 vilodagar (& lite skräpmat) i rad, så får jag verkligen tänka efter på vad jag kan göra när jag inte tränar/löper. Det är lite halvstorm här på kusten, så det är nog ändå inte meningen att jag ska springa omkring idag - intalar jag mig .

Ha en skön dag!

Förrätt: skagenröra på toast med ostchips - en klassiker! & jag är ett nytt fan av ostchips - såå gott!
Huvudrätt: antingen kokt potatis eller gratäng (gratäng!) med en köttbit & rödvinssås.
Efterrätt: ½ kärleksmums & ½ chokladbit med bär & sås.

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!